Thats okey with me






Publicerat i mitt liv
#1 / / Danne:

Du är kort och ful:/

#2 / / Danne:

Du är kort och ful:/

Svar: Jamen lilla vän, hur lång är du då om man får fråga? För när blev 181cm kort?
Lisa "Steese" Andersson

#3 / / Danne:

Du är kort och ful:/

#4 / / Danne:

167 so what, du är svag också

#5 / / Danne:

167 so what, du är svag också

Svar: Jag är då inte en sån person som klankar ner på folk. Bara för att man tycker illa om en person eller tycker illa om nån så får man inte klanka ner på den! Lär dig hyfs.
Lisa "Steese" Andersson

#6 / / D:

Fight me Irl

Svar: Kom å ta de irl då.
Lisa "Steese" Andersson

#7 / / D:

Du våga int :*

#8 / / D:

Juste!

Svar: Try me.
Lisa "Steese" Andersson

#9 / / D:

Bryr mig int om du är 2huvuden längre än mig, sluta tro lillen

#10 / / lol:

Du vågar ju inte ens

Svar: De är bara du kommer hit. Då får vi se om du är lika stor i käften.
Lisa "Steese" Andersson

#11 / / La:

:))

#12 / / Hah:

Du kommer väl ha med killen och allt då, näh skulle ändå inte Gö nått mot en tjejplutt

Svar: Snälla lilla vän, väx upp och var en man. Sluta vara så fruktansvärt feg. Du vågar inte ens ta det irl med en så kallad tjejplutt.
Lisa "Steese" Andersson

#13 / / Hah:

Förlåt att jag inte växte mer:))
Haha vågar jag ju visst de

Svar: Snälla du, lägg bara ner. Du blir inte mer man för att du försöker trycka ner en kvinna.
Lisa "Steese" Andersson