Du får mig att skratta även om det känns som jorden går under

Tjenare på er har inte bloggat nått dom senaste dagarna pga att jag har jobbat och varit på stats mest hela tiden :D
Igår var jag då och jobbade :P De gick som smort, slutade 4 så robert kom å hämtade mig sen for vi ut å körde lite bilr runt hela skell-hell ;D Runt 2000 så for vi in till stats där vi träffade linnea rasmus hanna och massa fler. Vi orkade inte gå it på området så vi stanna ut och åkte massa karuseller och hade kul :D Däremot så for rasmus runt 11 så när jag och robert skuulle hem så for vi förbi han och kollade på då han spelade och retade han ;) Sen for vi och hämtade robertos mamma och hennes kille, for hem till dom såg film å satt vid datorn,, sen runt kvart över 3 halv 4 i morse kom jag hem<3 Lagomt jobbigt att stiga upp å jobba dagen efter må jag säga...<3
Började jobba helv 10, vi blev sminkade och fixade sen blev de att börja gå runt på stats igen ;))
Fötterna värker och dagen är inte slut för nu ska jag byta kläder sen åka in till stats och stå vakt :P HAHA akta så jag inte måste slänga ut er ;);););)
Kvällen lär väl sluta runt 2 i natt också antar jag :-*
 
 
pusspåer nu drar tiden iväg<3