lift him up!

hejsan idag så var tredje dagen avklarad. Det går bra som bara den :D Igår så slutade jag i alla fall 4 så tog 5an hem, duschade klädde på mig, åt middag och car helt ensamm hema så for hem till robert och hade en mys kväll istället. Vi såg på Varrier, dock så var tjejern från gärdsmark jätte sliten så var nära på att somna hela tiden :$ nickade till nån gång vid halv 9 då typ halva filmen gått :P

Idag så har vi jobbat för fulla muggar :) Började just efter 8a och slutade just innan 5. Blev lite stressigt sådär på slutet om man så kan säga! När jag slutade gick jag till mamma å duschade sen så for jag å åt middag sen stressade jag mig för att hinna på konserten :)
Men nu bär kvällen av till att dejta min kudde för imorron ska jag upp vid 5 halv 6 för att fara på nått möte sen ska jag äntligen knäcka till foten osv :D Kommer äntligen kunna gå som vanligt folk, inte halta hela tinden ;)



PEACE!<<3<33<3<3