Ge mig en kyss innan du går, en kyss att bygga en dröm på.

Datorerna har kommit men vi har inte fått dom än.. Sjukt besviken eftersom att det var fem veckor som dom lovade oss dom.
Men veckorna går fort, helgerna ännu fortare! Men i torsdags slutade vi till lunch så gymmet kallade på mig! Rumpan fick sig en omgång som den sent glömmer eftersom att träningsvärken fortfarande är kvar :-)
I fredags var vi lediga så steg upp 7 tog bussen till stan för att träna men eftersom att mitt gymkort är blockat så fick jag trotsa regnet för en löptur. Efter 1.5 timme fick jag min älskade kesella och celsius som jag längtade efter!!
Pizza blev kvällens middag vilket satt rätt så bra i Lill maggen innan kvällen skulle spenderas på stan. For för att kolla in brorsan och hans crew när dom skulle dansa på destination skellefteå. Vi tog oss även ett fika innan vi gick hem till mamma där jag bara torkade mig innan det blev att fara å åka runt med Felix å en massa. Träffade även Vickan som jag saknat så de va nice.


Lördagen spenderades till sjös och senare på kvällen ligga i sängen å bara mysa pga min feta huvudvärk... 
Nu i morse vaknade jag innan sju för att man fick en arm i ansiktet av ens snygga kille blev såklart arg med mitt "roliga" morgon humör!!


Om någon timme ska jag äntligen få dansa igen! När dom flesta har söndags ångest å ligger hemma å gnäller så lever jag livet. Dansar arslet av mig för att bli lite bättre lära mig sen bara att få umgås med killar och tjejer med samma intresse! Heaven helt serriöst.