2016

Hejsan på er mina trogna läsare. Just nu så har vi Charlie här, gjort lite middag ihop och nu sitter grabbarna och spelar medans jag kollar runt på lite kläder. Men i alla fall, innan nyårs så vart det många julbord, vänner/familj, skratt och även lite paltkoman. 

Men nu är det nya året här, alla får en ny chans till att ändra sitt liv. Många sätter upp mål/nyårslöften, så som att äta nyttigt, träna, dricka mindre, sluta röka/snusa, spara mer pengar... Många sätter upp mål för att må bättre, andra för att dom tror att det ska bli bättre. 
Men glöm aldrig bort att belöna dig själv, glöm inte att ta en dag i veckan till att belöna dig själv för det är du värd. 
Fyll badkaret och njut. Ta på mysarkläder och slappa till nån film. Är en god middag. 

Mitt nyårslöfte blev att ta upp min träning igen. Långa turer med vovven och alle, men även styrketräningen. För ska jag vara ärlig så saknar jag känslan efter ett pass när man är alldeles mör i kroppen. Försök att uppnå era mål. Men glöm aldrig att du ska bli lycklig och att det endast är du som ska vara nöjd. Det är din kropp och ditt liv, bara du som ska leva i den så uppskatta den du ser i spegeln. Älska dig själv så hörs vi snart.

"believe"