Även om det går tungt nu så blir det bra

Många dagar har gått och mycket har hänt sedan mitt förra inlägg!
Skellefteå stad har inte ändrats ett dugg, mycket skit snack men bara för att dom är avundsjuka på ens liv. Även om mycket har hänt här i våran lilla stad så vill jag inget annat än att stanna. Jag har fått kämpa, även du. Men se vart det tagit oss, kan jag klara det så kan även du.
Dom närmsta månaderna har det mesta varit bra, solen lyser igen, jag ler när jag vaknar, jag har ork att kämpa, energi att umgås med fina vänner men jag har även orken att älska andra. Det var många år sedan jag hade den här känslan, men just idag så önskar jag mig inget annat än just det här. 
Tack alla som orkat stanna vid min sida genom mina mörka dagar och även ni som inte står vid min sida idag, tack. Utan er hade jag aldrig tagit mig hit, aldrig känt den känslan jag har inom mig idag.
Speciellt tack till min underbara kille, familj och anna. Ni betyder allt för mig och jag ska göra allt jag kan för att hjälpa er nu!<3
 
 
Dom senaste veckorna har det hänt väldigt roliga grejer. Tog en roadtrip med alle och emil till umeå för en dag. Åkt isbil, skrattar röven av mig, sett skräckis, gått i timmar, skruvat, sladdat, roadtrip till kalix och en massa mer. Dom senaste veckorna har varit helt underbara och det ska bli många mer av dom! 
Det enda som är ett minus är att alle har flyttat till Hemavan för att jobba. Men har bestämt att jag, anna och emil ska ta nån spontantrip dit och överraska han och simon.
 
Idag sitter jag och vaktar våran lillgumma som blivit steriliserad, är jätte groggy med tratt och jätte lost. Så några goda skratt har hon bjudit mig på.

Säger på återseende med en bild från förra våren!
"believe"