du kanske inte ser eller märker det men du är inte den enda som har förändrats, jag har också förändrats, jag har ett värdigt liv att leva

Går kvällen blev inte som tänkt, alls men den blev superb ändå. Den började med att en halv döing kom hem, som var nra på få ett tak över sig på jobbet,, var med han några timmar sen blev vi hungriga så vi ringde ludvig och frågade om han ville med till krysset och äte, så vi plockade upp han for å käkade sen for vi hem till ludvig och såg film. Sen just då så kom jag på att jag hade glömt min mobil hemma hos robert så vi for hem till han och hämtade mobilen och min vska och de jag köpt. Efter de så for vi hem till mig och tog en kort men ruggigt skön natt suddare!
 
Så hur blir denna dag då och kvällen?
Jo, vid halv 9 så ska jag köra på city sen ska jag till skolan, så antingen 1 eller 4 ska jag stå vakt vet inte vilket av dom det blir men v får se.
 
Nu så ska jag då ta på mig nå klder sen cykla in till stan peace!