Or caught up in the moment?

Hejsan mina kära läsare! Nu är det över ett år sen som jag sist gjorde ett inlägg så tänkte att det var dags nu. 
Sen mitt senaste inlägg har så sjukt mycket hänt att det inte ens finns ord till att förklara! 


Det har varit mycket upp och ned, många som jag brutit kontakten med, många jävulstyg, men det bättre är att jag fått nya vänner som verkligen är äkta vänner! Har även flyttat ihop med pojkvännen där vi har skaffat oss en liten familj på fyra stycken. En hur som nu är lite mer än ett år vid namn Turbo mulle Andersson och en katt som heter Tantor. 




Har även hänt många tråkiga saker som har tagit på mig väldigt mycket och den ena är att vi var tvungna att ta bort Turbo. Men har har jag valt att hedra på mitt egna sätt med en tatuering "Always in My heart".

Men nu vidare till livet! Just nu så ligger jag hemma och städar inför helgen samtidigt som mulle och tantor springer runt och busar. Så nu blir de att städa klart, då man äntligen fyller 18 i helgen. Sen blir det att lägga sig då jag ändå inte har så mycket att göra.
"Believe"